Vásárlás menete / kérdések

 

I. A VÁSÁRLÁS MENETE

 

1. Megrendeléssel kapcsolatos információk

 

1.1. A rendelés módjai

 

Rendelések leadására kétféle módon biztosítunk lehetőséget:

 

Az egyik a webáruházon keresztül történő vásárlás, melynek feltétele a weboldalon történő regisztráció. Ez lényegében egy űrlap kitöltését jelenti, amely a megrendelések teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges vásárlói adatokat tartalmazza. Beregisztrált ügyfeleink a megadott felhasználó nevük és jelszavuk használatával a későbbiekben bármikor kezdeményezhetnek vásárlást az oldalunkon.

 

A másik lehetőség, hogy a kiválasztott termékeket a klimajoaron@gmail.com e-mail címünkre küldött levélben rendelik meg. Ebben az esetben nem szükséges a regisztráció elvégzése, azonban ez esetben is szükséges a megrendelés teljesítéséhez nélkülözhetetlen következő adatok megadása: számlázási -, ill. szállítási név és cím, telefonos elérhetőség, választott fizetés módja, valamint természetesen a kiválasztott termék(ek) pontos megnevezése, darabszáma. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a megrendelt termék.

 

1.2. A megrendelések feldolgozása

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8-16 óráig történik. Természetesen a rendszerünk az ezen időponton kívül érkező megrendeléseket is fogadja, ezek feldolgozására a legközelebbi munkanapon kerül sor.

 

2. A vásárlás menete

 

2.1. Regisztráció

 

Amennyiben webáruházunkon keresztül szeretne vásárolni, és ezt első alkalommal teszi, kérjük, regisztrálja magát! Ennek lépései a következők:

Első lépésként a weboldalunkon kattintson „Regisztráció” feliratra, amelyet a baloldali oszlop „Bejelentkezés” blokkjában talál. Ekkor megnyílik egy adatlap, amelyet figyelmesen nézzen át, majd töltse ki a megfelelő mezőket. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a megrendelt termék!!!

 

A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, elegendő, ha a megadott felhasználónévvel és jelszóval a „Bejelentkezés” blokkon keresztül belép, és már kezdheti is a vásárlást.

 

A regisztráció semmilyen vásárlási kötelezettséggel nem jár, áruházunkba bárki regisztrálhat!

 

A sikeres regisztráció esetén erről a tényről rendszerünk az Ön által megadott e-mail címre automatikus értesítést küld.

 

2.2. A vásárlás lépései

 

1. A „Bejelentkezés” mezőbe írja be a regisztráció során megadott felhasználó nevét, és jelszavát, majd kattintson a „Bejelentkezés” gombra.

 

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az „Új jelszó” feliratra. Itt adja meg a felhasználónevét, majd kattintson az „Új jelszót kérek” gombra. Ekkor a rendszerünk generál egy új jelszót és elküldi a felhasználónévhez tartozó e-mail címre. A kapott jelszó a belépést követően bármikor módosítható a baloldalon található „Profilom” feliratra kattintva.

 

2. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.

Az áruházban található termékek között egyrészt a bal oldali termékkategóriák segítségével, másrészt a középső mezőben található termékkategóriák képeire kattintva böngészhet. Először az áruházban található kategóriákat láthatja. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti a termékek fényképét, megnevezését, cikkszámát, árát. A „Kosárba” gombra kattintva a terméket a kosárba helyezheti. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lapozhat.

Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.

 

Lehetőség van termékkeresésre is a jobb oldalon található keresővel, vagy a kategóriák képei fölött található részletes keresővel. A jobb oldali kereső használata esetén megadhat cikkszámot (amennyiben ismeri), vagy egy kereső szót, és ha valamely termék megfelel ennek, akkor a rendszer megjeleníti. A kategóriák felett található részletes kereső használatával adott feltételeknek megfelelő termékeket válogathat össze, melyeket a rendszer megjelenít. A keresés eredményeképpen a termékek ugyan úgy jelennek meg, mint a termékkategóriák esetén. Ugyan úgy lehetőség van lapozásra és a termék részletes tulajdonságainak megtekintésére is.

 

3. A kosár tartalmát a jobb oldali „Kosár” blokk segítségével is ellenőrizheti.

Kattintson az „Ön kosarában…termék van, ezek értéke…Ft.” feliratra. Itt módosíthatja a kosárba tett termékek tételeit, valamint mennyiségét. A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Lehetőség van a termék törlésére a termék mellett található „Törlés” feliratra kattintva, ill. a kosár teljes tartalmának az ürítésére a „Kosár ürítése” feliratra kattintva. Ha szeretné folytatni a vásárlást, kattintson a „Vissza” feliratra. Amennyiben nem kíván több terméket a kosárba helyezni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát, majd ezt követően kattintson a „Rendelés feladása” gombra.

 

4. Szállítási és fizetési mód kiválasztása.

Áruházunkban jelenleg két szállítási, és két fizetési lehetőség közül választhat oly módon, hogy a szállítási ill. fizetési feltétel mellett lévő üres karikába kattint. A választását a karikában megjelenő zöld pötty jelzi.

Lehetősége van visszalépni az előző menüpontra a „Vissza” gombra kattintva, ill. a megrendelést folytatni a „Tovább” gombra kattintva.

 

5 Adatok ellenőrzése.

Amennyiben az előző lépésnél a tovább lépést választotta, a következő felületen leellenőrizheti a megrendelés adatait: a regisztráció során megadott adatokat, alatta pedig a megrendelt termékek adatait. Itt láthatja a fizetendő végösszeget is.

Ha hibát vélt felfedezni a megrendelés valamely tételében, a „Vissza” gombra kattintva visszamehet az előző lépésekre, ahol módosíthatja a megrendelés tételeit az előzőekben leírtaknak megfelelően. Amennyiben a regisztráció során megadott adataiban fedezett fel hibát, a baloldalon található „Bejelentkezés” blokkban kattintson a „Profilom” feliratra, ahol módosíthatja adatait (kapcsolattartóra vonatkozó -, szállítási -, számlázási adatok). Ha az adatokban nem talál hibát, kattintson a „Tovább” gombra, mellyel továbbítja részünkre a megrendelését.

 

3. A megrendelések visszaigazolása

 

Webáruházon keresztül történő rendelés esetén a rendszerünk azonnal egy automatikus választ küld e-mailben, amelyben értesíti a vásárlót a rendelés sikeres leadásáról, majd egy-két percen belül - a rendelés rendszerünkbe történő rögzülésekor - egy következő e-mailben értesíti Önt, a rendelés befogadásáról. Az automatikus visszaigazolások tartalmazzák a termék nevét, árát, darabszámát, valamint azt a rendelésszámot, amelyre hivatkozva érdeklődhet a megrendelésének állapotáról.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ezen automatikus értesítések nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségét, amelynek díjáról jelen szerződés 6.1. pontjában adunk tájékoztatást.

 

E-mailben történő visszaigazolást küldünk abban az esetben is, ha nem a webáruházon keresztül történik a rendelés leadása!

 

4. A megrendelések teljesítése

 

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül abban az esetben, ha a megvásárolni kívánt termék a rendelkezésünkre áll. Ellenkező esetben írásban igazoljuk vissza a várható teljesítés dátumát.

Amennyiben a vevő nem fogadja el a visszaigazolt dátumot, lehetősége van a rendelés visszamondására. Ennek módja: írásban történő rendelés lemondás a megadott e-mail címünkre: klimajoaron@gmail.com

 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

5. Szállítással kapcsolatos információk

 

5.1. Kézbesítési viszonylat

 

A megrendelt termékek házhoz szállítását Magyarországon belül vállaljuk megbízott szállító partnerünk, a Magyar Posta Logisztika (MPL) ill. egyéb csomagküldő szolgálat közreműködésével.

Ezen kívül lehetőséget biztosítunk a személyes áruátvételre, cégünk telephelyén:

Pécs, Légszeszgyár u. 40.

 

5.2. Teljesítéssel kapcsolatos információk

 

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a regisztrációs lapon ill. a megrendelő e-mailben feltüntetésre került az átvevő telefonszáma, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti. Az át nem vett csomagok szállítási költsége a megrendelőre terheli!

 

5.3. Csomag átvétel

 

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

6. Árak, költségek, fizetés

 

6.1. A termékek ára, a házhozszállítás költsége

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt 27% áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. (Csomagolási költséget nem számítunk fel!)

 

Termékeink kiszállítását csak Magyarország területén belül vállaljuk!

 

A megrendelt termékek kiszállítását az alább feltüntetett díjakon vállaljuk abban az esetben, ha a csomag súlya nem haladja meg a 40kg-ot, oldalhosszúsága pedig 75cm-t. Az ennél nagyobb súlyú és méretű csomagok kiszállítását egyedi áron tudjuk vállani, melynek mértékéről telefonon, vagy e-mailben egyeztetünk vásárlóinkkal a kiszállítás megkezdése előtt. A súly és mérethatárokon belül a szállítási költség a következő:

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG:  1500Ft

mely összeg tartalmazza a 27% áfát!

 

Személyes áruátvétel esetén természetesen nincs szállítási költség!

Ennek teljesítési helye cégünk telephelye: Pécs, Légszeszgyár u. 40.

 

6.2. A fizetés módja

 

Megrendelőink jelenleg két fizetési mód közül választhatnak.

 

Átutalás: Amennyiben a vásárlás lépéseinek a „szállítási és fizetési módok” pontjában Ön ezt a fizetési módot választja, a megrendelt termékekről átutalásos számlát bocsátunk ki, amelyet a megadott e-mail címére továbbítunk. A számla tartalmaz minden költséget: a termék árát, valamint (ha van) a szállítás költségét. A számla végösszegének bankszámlánkra érkezése után intézkedünk a termék kiszállításáról. A számla eredeti példányát a termékkel együtt küldjük.

Bankszámla számunk: 50800104-11106502

 

Fizetés átvételkor, futárnak: Amennyiben a vásárlás lépéseinek a „szállítási és fizetési módok” pontjában Ön ezt a fizetési módot választja, a megrendelt termékekről készpénzfizetési számlát bocsátunk ki, amelyet a termékhez csatolva küldünk el. A számla tartalmaz minden költséget: a termék árát, valamint (ha van) a szállítás költségét. A számla ellenértékét a csomagot átadó futárnak kell fizetnie a csomag átvételének időpontjában. Kérjük, hogy kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméke(ke)t, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

 

II. GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK

 

1. Megrendeléstől számítva mennyi idő alatt kapom meg a terméket?

 

Amennyiben a kért termék raktárunkban van, két munkanapon belül kiszállítjuk Önnek. Ha a rendelt termék nem érhető el raktárunkból, akkor a szállítási idő néhány nappal hosszabb. A szállítás pontos időpontjáról munkatársunk mindenképpen tájékoztatni fogja Önt.

 

2. Milyen fizetési módok közül lehet választani?

 

A fizetés kétféleképpen történhet. Az egyik lehetőség, hogy a helyszínen átvételkor a futárnál készpénzzel egyenlíteni ki a számlát. A másik mód, hogy a termék átvétele előtt átutalással rendezi a számlát. Ekkor a pénz megérkezte után tudjuk a rendelt árucikket kiszállítani.

 

3. Mit jelent az, hogy inverteres klímaberendezés?

 

Egy kifejlesztett technológiának köszönhetően az inverteres kompresszorral készült klímaberendezések akár 30-40%-kal kevesebb áramot fogyasztanak a hagyományos kompresszorral felszerelt berendezésekhez képest.

E technológiának a lényege, hogy a klímaberendezés, a felhasználó által beállított hőigénynek megfelelően képes megváltoztatni a kompresszor teljesítményét, hogy az az adott körülményeknek megfelelően a legideálisabb legyen, így biztosítva az energiahatékonyságot.

 

4. Mit jelent az, hogy egy  klímaberendezés „A” energiaosztályos?

 

A háztartási gépeket EU adatok alapján ún. energiaosztályokba sorolják. Ezek az energiaosztályok az adott gép energiafelhasználását mutatják. Az energiaosztályokat az ABC betűivel jelölik A-tól G-ig. Az A osztályba a legenergiatakarékosabb berendezések tartoznak. A klímaberendezések energiaosztályba sorolását az alábbi táblázat mutatja:

 

 Klíma energiaosztály

  A fenti táblázat azt mutatja, hogy ’A’ energiaosztályosnak tekinthető az a klímaberendezés, amely hűtési üzemmódban a felvett villamos teljesítménynek legalább 3,2-szeresét tudja leadni hűtési teljesítményben! Tehát, ha valaki vásárol egy ’A’ energiaosztályba sorolt 3,2kW hűtőteljesítményű klímát, az nem azt jelenti, hogy ennyi energiát fogyaszt, hanem hogy 1kW villamos energiából 3,2kW hűtési teljesítményre képes!

 

5. Okozhat megfázásos tüneteket a klímaberendezés?

 

Csak a helytelenül elhelyezett, rosszul beállított vagy túlméretezett készülékek okozhatnak megfázásos tüneteket. Ha a klíma kiválasztása, elhelyezése és használata összhangban van, akkor garantált a magas komfort érzet és a pozitív hatás! A hőfok rossz beállítása sokszor felelős a megfázásért. Jó tanácsként elmondható: a hőfokot célszerű úgy beállítani, hogy az a kinti hőmérsékletnél 6-8 oC–kal legyen kevesebb. Ha a kinti hőfok hirtelen megváltozik, akkor a lakásban is alakítsuk az időjárásnak megfelelően, ebben az esetben kizárt a megfázás.

 

6. Garanciális meghibásodás esetén mi a teendőm?

 

Amennyiben garanciális időn belül meghibásodott a terméke, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, amelyet hétköznapi napokon 7.30-16.30-ig tud elérni a 06-72-512-240 telefonszámon, vagy küldjön levelet az klimajoaron@gmail.com e-mail címre, és mi intézzük a továbbiakat.

 

7. Amennyiben olyan terméket keresek, ami nem szerepel a kínálatukban, hol kaphatok segítséget?

A webáruházban található termékeken kívül számos más gyártmányú berendezést forgalmazunk. Légtechnikai anyagok esetén pedig egyedi idomok gyártását is vállaljuk. Ilyen esetben az klimajoaron@gmail.com címen munkatársunk készséggel segít Önnek.